Укрзалізниця програла в суді пасажиру потягу Hyundai - Українські новини

26.09.2013
джерело: ukranews.com
Апеляційний суд Києва захистив людей, постраждалих від поломок потягів Hyundai, а також тих, хто може зіткнутися з цим у майбутньому. Про це в четвер повідомляє сайт української Гельсінської спілки з прав людини.

Пасажир поїзда "Інтерсіті +" (Hyundai) № 161/164 "Харків - Київ" Максим Щербатюк, юрист Української Гельсінської спілки з прав людини, через поломку поїзда запізнився на три години.

Він вмагав через суд від Укрзалізниці компенсувати незручності, що виникли у зв’язку з цим, а також спростування неправдивої реклами про надійність цих поїздів.

Позов був розроблений для того, щоб кожен пасажир, який з вини Укрзалізниці не був вчасно доставлений до місця призначення, міг захистити своє право в суді.
У суді першої інстанції представники Укрзалізниці зуміли переконати суддю, що квиток, який дає право на проїзд, не є доказом того, що людина їхала у поїзді.

"Суддя вирішила, що кожен пасажир, який хоче довести, що скористався послугою Укрзалізниці, на підтвердження цього повинен мати завірений акт начальника поїзда", - йдеться в повідомленні.

Судді апеляційного суду з таким твердженням не погодилися і зазначили: "Доводи відповідача про те, що позивач не надав посвідченого акту машиністу, не можуть бути підставою для відмови у стягненні різниці вартості квитків, оскільки такий акт не отримано позивачем не з його вини, а з вини працівників поїзда "Інтерсіті +" № 161/164 "Харків - Київ".

Таким чином, суд визнав провину Укрзалізниці в ненаданні послуг.

Укрзалізниця в кінці кінців отримала чітке і зрозуміле судове рішення, в якому вказується про те, що квиток є єдиним належним доказом поїздки і для цього необов’язково, щоб на квитку був штамп начальника поїзда ", - зазначив Щербатюк.
"Крім того, було доведено можливість в судовому порядку домогтися певної компенсації Укрзалізницею вартості квитка, щоб державне підприємство несло відповідальність за якість своєї роботи", - додав юрист.

C