Центр "Ла Страда-Україна" проведе моніторинг взаємодії державних структур із громадянами у випадках практичного захисту прав дітей

13.01.2014
Протягом січня - березня цього року на Національній дитячій "гарячій лінії" від абонентів прийматиметься інформація з приводу досвіду звернень до компетентних у питаннях захисту прав дитини структур, а саме соціальних служб та закладів освіти (центрів соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, управлінь та відділів освіти науки). Ми збиратимемо скарги, що стосуються порушення прав дітей та/чи неналежне виконання компетентними органами своїх функціональних обов’язків. Також фіксуватимемо і приклади оптимального реагування на звернення громадян і найкращих моделей і практик вирішення проблемних ситуацій.

Розповісти про свій випадок і отримати консультацію можна за номером 0 800 500 225. Кияни можуть звератится також за номером (044) 205 36 95.
Отримані дані будуть систематизовані, й у формі рекомендацій передані координуючим центральним органам виконавчої влади - Міносвіти і науки та Мінсоцполітики. Це сприятиме подальшій оптимізації роботи цих структур, поліпшення вирішення проблем громадян, оскільки це дослідження формується виключно з реальних потреб і найпоширеніших запитів абонентів з усієї України.

C