Вніч на 10.07.15 о 1.45 в мене з кредитної картки Приватбанк всі креди

23.11.2015
Вніч на 10.07.15 о 1.45 в мене з кредитної картки Приватбанк всі кредитні кошти було перекинуто на створену шахраями Інтернеткартку, переведено в рос. рублі та якимось чином знято. Зранку я побачила СМС та звернулась до банку, мені порадили заблокувати картку та звернутися до міліції, що я зробила. в той же день я зареєструвала запит на проведення рослідування в службу безпеки Привата. Але вже 23.10.15 а не міліція, ні приват нічого конкретного не можуть сказати. а кредитний відділ мене вже довів до істерики. Вони телефонують кожний день та вимагають погасити борг, коли я їм пояснюю ситуацію, то якщо звінок з номера 056 ті перевіряють наявність запиту та просять почекати ще результатів розслідування, якщо звонять з моб. 067, то розповідають мені що служба безпеки провела аналіз і зобов"язала мене виплатити кредит, на вимогу про письмове повідомлення починають погрожувати крим. відповідальністю. Підскажіть які мої подальші дії, якщо подавати на Приват банк до суду, як сформулювати притензію, адже одні співробітники банку кажуть що розсл. ще ведеться, а інші займаються пресінгом. Дякую за відповідь.

Відповідь
Відповідно до ст.355,356 Кримінального кодексу та ст 11,19 Закону України «Про захист прав споживачів» кредитор не має права примушувати сплатити заборгованість (ст.355 КК - примушування до виконання цивільно-правових зобов’язань), присвоювати собі функції Державної виконавчої служби (ст.356 КК - самоправство), надавати неправдиву інформацію про наслідки несплати споживчого кредиту, вимагати стягнення будь-яких сум , не зазначених у договорі про надання споживчого кредиту(ч 11 ст 11 ЗУ «Про захист прав споживачів»), а також вчиняти дії , що вважаються нечесною підприємницькою практикою, до якої належить: здійснення тривалих та / або періодичних візитів до житла споживача , незважаючи на вимогу споживача про припинення таких дій або залишення житла; здійснення постійних телефонних , факсимільних , електронних або інших повідомлень без згоди на це споживача ( п.2 , 3 частини 5 ст. 19 Закону).
У разі порушення своїх прав , передбачених Законом України « Про захист прав споживачів» , споживач має право звернутися зі скаргою в управління з захисту прав споживачів. Якщо ж такими діями банку Вам було завдано шкоду, потрібно звернутися до поліції чи одразу до прокуратури в порядку перевірки дій працівників банку за ст 355 КК на предмет порушення кримінальної справи за примушування до виконання цивільно-правового зобов’язання.

У Вашому випадку дії банківської установи, а саме: примушення сплатити заборгованість, надання неправдивої інформації про наслідки несплати споживчого кредиту, а також здійснення постійних телефонних дзвінків без згоди на це споживача- є незаконними.
Для захисту своїх порушених прав Ви можете звернутися як безпосередньо до суду(у даному випадку Ваша позовна заява має повністю відповідати вимогам ст.119 ЦПК),або ж до прокуратори у порядку, зазначеному вище.

Cпеціальні проекти