16.05.2011
«Президент – це все-таки круп’є. Є казино, правила гри, і Президент – круп’є. Коли круп’є починає контролювати ставки, починає говорити про те, що ти надто багато поставив на кон, тоді цей круп’є – соціалістичний. Якщо йдеться тільки про правила і ніхто не контролює виграшів, тоді це більш американістична система…»
03.10.2010
Щойно вищезгадане рішення було опубліковане 1 жовтня 2010 р. на сайті Конституційного Суду, як вільна громадськість України почала коментувати його політичні та юридичні якості. Що ж стосується державних посадових і службових осіб або громадськості «невільної», то вона має терміново розпочинати «приведення нормативно-правових актів у відповідність до Конституції України від 28 червня 1996 р. в редакції, що існувала до внесення до неї мін» 8 грудня 2004 р.
30.07.2009
На межі березня-квітня 2009 р. Президент України В.Ющенко вийшов на український ринок символічних зразків, запропонувавши вітчизняній спільноті нову інтелектуальну спокусу – проект нової Конституції України. Щоб там не писали останнім часом про рейтинги Президента, мусимо визнати – в даному випадку Віктор Андрійович дотримав обіцянки, суспільство таки одержало матеріалізацію політичної філософії кумира помаранчевих днів.
27.05.2009
В нині діючій Конституції зазначено що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Проте, на думку Всеволода Речицького, автора проекту Конституції, який презентувала ХПГ, така заява держави є лицемірною.
04.03.2008
Починаючи з грудня 2004 року майже всі правозахисники наполягали на скасуванні реформи Конституції, яка була прийнята 8 грудня з брутальним порушенням процедури внесення змін – „в пакеті” з ординарними законами. Зміни до Конституції не пройшли належної перевірки в Конституційному Суді. Проте Конституційний Суд був навмисно заблокований парламентом, а Президент був бездіяльним: він нічого не зробив, щоб усунути ці брутальні порушення.
Розвал
27.02.2008
Підписаний Президентом 27 грудня Указ №1294/2007 передбачав створення Національної конституційної ради (НКР), яка буде включати науковців, політиків, регіональних представників, яких делегують органи місцевого самоврядування та громадських діячів. Склад ради затверджується Президентом, який її і очолить. Рада має обговорити концепцію нового проекту Конституції та створити цей проект. Передбачається також його широке обговорення.
26.10.2007
Часи, коли пересічний громадянин вважав українську Конституцію найкращою в Європі минули. Занадто багато зараз ведеться розмов про недоліки Основного Закону. І зрозуміло, що рано чи пізно його доведеться міняти.
Хто має писати нову Конституцію, що необхідно в неї включити, яким чином громадськість зможе взяти участь в її написанні – про це йшла мова на круглому столі, організованому інформаційним агентством УНІАН.
22.01.2007
Круглий стіл «За якою Конституцією житиме Україна в 2007 році» відбувся сьогодні у Київському міському будинку вчителя. Його організаторами виступили Фонд Конрада Аденауера та Інститут політики. Питання, що поставили ініціатори круглого столу є надзвичайно актуальним, але!
09.11.2005
Звертаємося до Вас, глибоко усвідомлюючи загрози для подальшого демократичного розвитку України та у спільному переконанні, що потрібно вжити негайних заходів для їх подолання
04.07.2005
«Одна з головних вад оновленої Конституції — можливість поєднувати роботу в уряді й депутатську діяльність». У квітні зазначену тезу озвучила Юлія Тимошенко, і це викликало здивовану посмішку.
13.04.2005
Віктор Колісник, доктор юридичних наук, м. Харків
23.02.2005
Процедура ухвалення 8 грудня минулого року Верховною Радою України Закону „Про внесення змін до Конституції України” поставила під загрозу національну безпеку України, стабільність державної влади та її легітимність. Про антидемократичність деяких змін до Конституції у версії Закону №2222-IV прямо зазначала Венеціанська комісія. Та що поробиш, коли Закон вже прийняли?
14.12.2004
14.12.2004
Можна впевнено сказати, що хоча в Україні час для політичної реформи назрів уже давно, проте її впровадження у такий спосіб та у такому вигляді може призвести до багатьох негативних наслідків. На наш погляд, найбільш відчутними результатами цієї реформи буде: збереження впливу олігархів на українську політику, руйнація виконавчої влади, послаблення судової влади.
11.12.2004
8 грудня 2004 року Верховна Рада України разом із рішеннями, необхідними для мінімізації можливих фальсифікацій волевиявлення громадян при переголосуванні другого туру президентських виборів 26-ого грудня, ухвалила Закон України “Про внесення змін до Конституції України” (проект №4180).