«Крок, який Україна мала б зробити давно» – Павліченко про ратифікацію Римського статуту
Президент України Володимир Зеленський вніс до парламенту законопроєкт № 11484 про ратифікацію Римського статуту Міжнародного...
16 August 2024
15.10.2012
Міністру інфраструктури України Борису Колеснікову
Керівнику Укрзалізниці Володимиру Козаку
Шановні керівники Укрзалізниці,
Як людина, яка регулярно користується послугами цього державного підприємства, сплачує кошти в державний бюджет і цим сприяє регулярній виплаті вашої зарплати, звертаюсь з наступним листом:
Можливо ви не знаєте, але реформи, проведені на «Укрзалізниці» протягом 2011-2012 років є НЕВДАЛИМИ. А саме:
– змінення графіку руху поїздів;
– ліквідація багатьох «нічних» потягів;
– введення швидкісного сполучення з використанням потягів Хюндай;
– обмеження прав працівників «Укрзалізниці» і їх профспілок.
Все це призводить до зменшення доступності залізничного виду транспорту, збільшення вартості білетів, зменшення комфортності перевезень, порушення трудових прав працівників цього транспортного підприємства.
Зміна графіку руху поїздів призвела до значного скорочення кількості «нічних» потягів. Спроба їх замінити швидкісними «денними» потягами Хюндай веде до того, що суттєво обмежуються можливості людей добратися до місця їхньої подорожі в найбільш прийнятних для них час і за найбільш прийнятну ціну, а інколи ставить під питання саму можливість поїздки.
Через ваші реформи створився постійний дефіцит місць на «нічні» поїзди, а відсутність альтернативи призводить до того, що люди змушенні платити фактично у два рази більшу ціну за перевезення. Без належної швидкості, комфорту і надійності.
Можливо вам не повідомляли, але потяги Хюндай регулярно ламаються і запізнюються на 3-4 години (чому я особисто став свідком). Ці потяги не є комфортними, оскільки не можна вважати комфортними умовами для довготривалої поїздки формат «електрички», коли людина має мало місця для ніг і велику близькість сусідів по ряду. В цих потягах Інтернету більше немає ніж є, а також відсутні розетки у кожному ряді.
І звісно, жодної компенсації за запізнення цих самих Хюндай пасажирам не пропонується.
Звертаю увагу і на те, що внаслідок «покращень», здійснених на Укрзалізниці постраждали не тільки пасажири, але й працівники підприємства. Про що свідчать неодноразові акції профспілок залізничників, а також порушення прав самих цих профспілок про що ними заявляється.
Враховуючи все вищенаведене вимагаю:
– Повернути «нічні» поїзди, курсування яких було «оптимізовано» у 2012 році (№ 352/351 Одеса – Чернівці; № 628/627 Миколаїв – Кривий Ріг; № 347/348 Маріуполь – Санкт-Петербург; № 137/138 Івано-Франківськ – Київ; № 603/604 Чернівці – Львів; № 113/114 Полтава – Київ; № 115/116 Харків – Трускавець; № 343/344 Харків – Київ; № 349/350 Харків – Івано-Франківськ та інші) , які дають людям можливість вибору оптимального маршруту і часу поїздки, а інколи навіть визначають можливість поїздки;
– затвердити порядок компенсацій за тривалу затримку поїздів;
– зменшити вартість перевезення денними швидкісними потягами враховуючи, що Укрзалізниця є монополістом і надання послуги пасажирських перевезень несе також і соціальну функцію;
– забезпечити адекватний рівень надійності і комфорту швидкісних потягів;
– забезпечити захист і реалізацію трудових прав працівників «Укрзалізниці».
Максим Щербатюк
Петицію можна підписати ТУТ
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Президент України Володимир Зеленський вніс до парламенту законопроєкт № 11484 про ратифікацію Римського статуту Міжнародного...
16 August 2024
Ще влітку минулого року житель Одещини звернувся до територіального центру комплектування та соціальної підтримки із...
07 August 2024
Правозахисні організації закликають дотримуватися норм міжнародного права у питаннях пошуку інструментів для звільнення цивільних громадян,...
31 July 2024
22 червня 2024 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України...
29 July 2024