З інтернату Маріуполя під опіку Швейцарії: як юристи УГСПЛ допомогли матері повернути дитину
Родина Марії (ім’я змінене) з Маріуполя була на обліку у місцевих соцслужбах як така, що...
08 August 2024
09.08.2016
За останні півроку до приймальні звернулося 747 громадян. Більшість клієнтів приймальні (68%) — жінки. 86% — місцеві жителі. 28% — люди, старші за 60 років.
За способом звернення основна кількість громадян (40%) приходили на особистий прийом, 70% з яких — за попереднім записом. 27% звернулися під час виїзних приймалень та 23% — за телефоном.
Основним джерелом інформації про роботу приймальні є різноманітні ЗМІ, візитівки, буклети, інформаційно-правові посібники, веб-ресурси та поради знайомих. Те, що 45% відвідувачів стали клієнтами приймальні за порадою родичів, знайомих і громадських організацій свідчить про впевнену якість роботи приймальні та її авторитет у суспільстві.
Основними споживачами юридичних послуг протягом звітного періоду були військовослужбовці та їх рідні (35%). Решту відвідувачів склали пенсіонери (21%), безробітні та непрацюючі (18%), а також інші категорії.
Щодо суті звернень, то основні стосувалаись соціального і правового захисту військовослужбовців — 65%, соціального забезпечення цивільного населення — 16%, права власності (спадкування) та трудового права — по 8% відповідно. В більшості випадків люди мали звертатися до суду за відновленням їхніх прав, але непомірно великий розмір судового збору — 551,20 гривень, при мінімальній зарплаті 145о, перешкоджав доступу до правосуддя.
Допомогою, наданою клієнтам, у 71% звернень були консультації, у 9% — захист прав через публікації у ЗМІ, у 8% — підготовка позовних заяв.
Кількість заходів (13), проведених громадською приймальною, говорить про те, що потреба держави у спеціалістах відповідного рівня підготовки є, але, знову ж таки, немає змоги проведити просвітницько-інформаційні заходи, обговорювати проблеми повсякденного побуту незахищених верств населення або таких, що потрапили у складну життєву ситуацію.
Відгуки клієнтів дозволяють отримати зворотню реакцію на отриману допомогу та дають змогу зробити висновок про те, що інформація про порядок надання правової допомоги повідомляється в доступній формі, а сама допомога надається на належному рівні. Підтвердженням цього також є статистичні показники успішності наданих послуг населенню, у тому числі — це нові відвідувачі, які дізналися про приймальню від своїх знайомих. За весь звітний період жодній людині не було відмовлено в наданні допомоги, а майже всі справи вирішувалися на користь громадян, що зверталися. Крім того, за позовами (50), складеними юристами приймальні, було досягнуто позитивного показника 90% задоволення вказаних заяв у судах в інтересах заявників.
Громадська організація «MART» надає безоплатну правову допомогу за адресою: м. Чернігів, вул. П’ятницька, 39, офіс 703.
Консультації надаються за умови ОБОВЯ’ЗКОВОГО ПОПЕРЕДНЬОГО запису за телефонами: (0462) 93-83-30 та 063-560-52-00.
Дні прийому: вівторок та четвер з 10:00 до 16:00.
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Родина Марії (ім’я змінене) з Маріуполя була на обліку у місцевих соцслужбах як така, що...
08 August 2024
Ще влітку минулого року житель Одещини звернувся до територіального центру комплектування та соціальної підтримки із...
07 August 2024
Після повномасштабної агресії Росії в Україні введено воєнний стан. А це означає, що до лав...
02 August 2024
У цій публікації подається узагальнення інформації, зібраної приймальнею УГСПЛ у м. Дніпро ГО «Правозахисна Група...
15 July 2024