Моніторинг виборчої кампанії в пресі
20.08.2004
Проект „Моніторинг виборчої кампанії в пресі” організований Академією Української преси та Інститутом соціології НАН України за підтримки Фонду „Відродження” провів дослідження, метою якого є визначення стану й динаміки політичного змісту новин в пресі в період президентської виборчої кампанії.
Дослідження проводилося на основі аналізу публікацій двадцяти українських видань: ”Голос України”, „Урядовий кур’єр”, „Факты”, „Сільські вісті”, „Зеркало недели”, „Киевский телеграф”, „Високий замок”, „Експрес”, „Донбас”, „Слобідський край”, „Зоря”, „Зоря Полтавщини”, „Полтавська думка”, „Одеські вісті”, „Салон Дона и Баса”, „Событие”, „Днепр вечерний”, „Юг”, „Крымская газета”, „Крымская правда”.
Згідно з результатами дослідження (станом на 19 – 24 липня) 3, 2% цих видань вдаються у публікаціях до використання будь-яких засобів дискредитації кандидатів у президенти: „чорний” піар, скандали тощо. У той час як 1,3% займається проведенням виборчої кампанії згідно з законодавством, правовими й моральними нормами.
Майбутні вибори, за висновками проекту „Моніторинг виборчої кампанії в пресі”, мають бути доволі оптимістичними. Передбачають їх проведення згідно з законодавством, правовими й моральними нормами у 4, 0% публікацій зазначених ЗМІ і лише 0, 7% передбачають фальсифікацію результатів голосування.
Серед кандидатів у Президенти найбільшу увагу приділяють Януковичу В. та Ющенку В. Практично не висвітлюється у пресі передвиборча діяльність Душина І., Бродського М. та Чорновола А.
Виходячи з даних за липень поточного року, аналізу різних точок зору та позицій видань, Академія Української преси та Інститут соціології НАН України зробили прогноз щодо результатів виборів Президента України: вихід Януковича В. та Ющенка В. до другого туру та перемога в ньому Віктора Ющенка.
РУПОР
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.