Добрый день! С 2012 я года являюсь гражданином Америки. В 2003 году мы с моей женой переехали на ПМЖ в США. в 2011 году моя жена умерла. У нас с женой осталась совместная собственность на Украине, зарегистрированная на имя умершей. Я обратился в нотариальную контору для открытия наследственного дела, при оформлении наследства столкнулся с ситуацией, когда нотариальная контора отказывается выдавать мне свидетельство о праве собственности в связи с тем, что у меня нет документа, подтверждающего место моей регистрации в США, т.к. это не предусмотрено законодательством. Скажите пожалуйста, каким образом я могу доказать свою регистрацию, или куда я могу обратиться за помощью. Заранее благодарю.
Відповідь
Якщо ви -постійний резидент Сполучених Штатів Америки, Ваше ім’я має бути записане в кількох реєстрах.
1. Реєстр Служби Імміграції і Натуралізації (Immigration and Naturalization Service).
Філіал цієї служби знаходиться в кожному штаті. Ви можете підійти до найближчого офісу і попросити службовців написати листа, підтверджуючого ваш імміграційний статус. Ви також можете прикласти фотокопію картки постійного резидента (green card), або фотокопію титульної сторінки Американського паспорту/ паспортної картки, якщо ви-громадянин США.
2. Реєстр водійських прав.
За законом більшості штатів, при переїзді з місця на місце, кожен водій має певний час (як правило 10 днів), щоб обміняти водійські права. В водійських правах вказується адреса, по якій водій проживає, як на даний час. Водійські права є точним підтвердженням адреси водія.Спробуйте запропонувати нотаріусу копію американських водійських прав.
3. Реєстр нерухомості (Registry of Deeds)
Такий реєстр є в кожному окрузі (county). Якщо ви-землевласник, або ж маєте іншу нерухомість, то ви можете зробити виписку-підтвердження з цього реєстру. Можна також додати копію прав на власність ( title of the property) , або контракту про купівлю-продажу майна.
4. Для квартирознімачів. Якщо ви не володієте нерухомістю, але знімаєте в аренду місце проживання, копія арендного договору з листом підтвердження від власника квартири чи будинку має бути підтвердженням вашої адреси проживання.
Будь-ласка, уточніть яку саме реєстрацію має на увазі нотаріус, бажано в письмовому вигляді. Напевно, що вам буде потрібен лише один або два із вищевказаних документів. Проте, більш конкретну пораду можливо дати лише при наявності більш конкретної інформації про вашу справу.