Житлові сертифікати: хто їх може отримати та як оформити
Громадяни, чиє житло було зруйноване або значно постраждало внаслідок обстрілів, можуть отримати житловий сертифікат. Він...
15 March 2024
19.12.2014
Добрый день! С 2012 я года являюсь гражданином Америки. В 2003 году мы с моей женой переехали на ПМЖ в США. в 2011 году моя жена умерла. У нас с женой осталась совместная собственность на Украине, зарегистрированная на имя умершей. Я обратился в нотариальную контору для открытия наследственного дела, при оформлении наследства столкнулся с ситуацией, когда нотариальная контора отказывается выдавать мне свидетельство о праве собственности в связи с тем, что у меня нет документа, подтверждающего место моей регистрации в США, т.к. это не предусмотрено законодательством. Скажите пожалуйста, каким образом я могу доказать свою регистрацию, или куда я могу обратиться за помощью. Заранее благодарю.
Відповідь
Якщо ви -постійний резидент Сполучених Штатів Америки, Ваше ім’я має бути записане в кількох реєстрах.
1. Реєстр Служби Імміграції і Натуралізації (Immigration and Naturalization Service).
Філіал цієї служби знаходиться в кожному штаті. Ви можете підійти до найближчого офісу і попросити службовців написати листа, підтверджуючого ваш імміграційний статус. Ви також можете прикласти фотокопію картки постійного резидента (green card), або фотокопію титульної сторінки Американського паспорту/ паспортної картки, якщо ви-громадянин США.
2. Реєстр водійських прав.
За законом більшості штатів, при переїзді з місця на місце, кожен водій має певний час (як правило 10 днів), щоб обміняти водійські права. В водійських правах вказується адреса, по якій водій проживає, як на даний час. Водійські права є точним підтвердженням адреси водія.Спробуйте запропонувати нотаріусу копію американських водійських прав.
3. Реєстр нерухомості (Registry of Deeds)
Такий реєстр є в кожному окрузі (county). Якщо ви-землевласник, або ж маєте іншу нерухомість, то ви можете зробити виписку-підтвердження з цього реєстру. Можна також додати копію прав на власність ( title of the property) , або контракту про купівлю-продажу майна.
4. Для квартирознімачів. Якщо ви не володієте нерухомістю, але знімаєте в аренду місце проживання, копія арендного договору з листом підтвердження від власника квартири чи будинку має бути підтвердженням вашої адреси проживання.
Будь-ласка, уточніть яку саме реєстрацію має на увазі нотаріус, бажано в письмовому вигляді. Напевно, що вам буде потрібен лише один або два із вищевказаних документів. Проте, більш конкретну пораду можливо дати лише при наявності більш конкретної інформації про вашу справу.
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Громадяни, чиє житло було зруйноване або значно постраждало внаслідок обстрілів, можуть отримати житловий сертифікат. Він...
15 March 2024
На сьогодні трапляється багато випадків необґрунтованих затримань осіб з боку правоохоронних органів. Що робити, якщо...
02 February 2024
З 1 серпня 2023 року Національна соціальна сервісна служба почала перевіряти фактичне місце проживання внутрішньо...
06 November 2023
Процес спадкування і до війни викликав чимало питань, а тепер набуває все більшої актуальності –...
26 October 2023